Wednesday, October 05, 2005

Evening

Talked with my father and he´s ok, am sooo relieved! The burn is taken good care of and he´s becoming his usual ass-kicking self.

In the meantime, at the other side of the world, the one closer to the Arctic - me, myself and I have been working, working, working. Am not complaining, at the contrary, am very, very happy I´ve got so much work I can literally bury myself in it and not think. Just shut it off.

Will spend most of the evening in the same way because I really want to finish some stuff before friday. This weekend I´d like to just kick back, hang out and socialize without being too stressed or tired. And I want to read the fabulous book I´m reading! The titel is "Blod och död" (very much me) and its about a reality show where the ones participating are the worse serial killers stranded at a beautiful island, fed with sugar, exposed to horror and violent movies, etc. Very exciting.

Next week it´ll be 6 months since I quit my boring, stiff, broomstick-up-the-ass officejob. Guess if I regret it.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sköööönt att höra! Se till att pappa tar sig hem nu!

11:54 AM  
Blogger nb said...

Oh mer mer om hur bra det är att sluta sitt jobb, fniss.

Vem har skrivit boken?

12:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nikki,
Yes, är i maskopi med övriga familjen och han får se till att take his ass över hit.

NB,
Det bästa var när jag fick frågan
"Hur känns det nu sista dagen?"
Jag svarade "Det kunde inte kännas bättre".
Vad faan förväntar man sig för svar om man frågar sådär? "Det känns fruktansvärt, det var därför jag sade upp mig". Right.
Tur att jag inte var ärligare. Förmodligen plockade jag upp princess-Nikki vibbar som dämpade cynismen något.

Boken är skriven av Jens Ganman.

12:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bra bra bra! Allt är bra! nu har jag hittat en stickskola till dig - bara att följa!

2:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hurra!!! Superthanks Annasweets! Hösten har ju bara börjat och man kan faktiskt inte sitta framför skärmen och multitaska varje kväll. Måste pyssla med något konkret också och jag är faktiskt rätt nöjd med framstegen i stickväg so far. Halsduken blir förhoppningsvis klar innan tjälen gått ur marken!

2:40 PM  

Post a Comment

<< Home